tiistaina 04.12.2007

Voi pahuksenpahuksenpahus..Mitähän toi mutsi seuraavaks keksii. Ne kantoi tänne serkkunsa Elisen kanssa pienen valkosen pihisijän..Se pihisi ja pöhisi mulle kun villikissa kun me tavattiin. Sitä muka-pelotti, mut mä oon varma, että se on vaan vähän juoni.

1107698.jpg

Ällöttävä, eikö?

Mä en tiä varmaks mikä juttu tää on, mutta mä luulen siis että toi on kissa, kun se kuulostaakin kissalta. Siis sellanen kun meijän Rontti. Mä en ollu heti ihan varma, mutta nyt näyttää erehdyttävästi siltä, että toi pihisevä ällötys on jäämässä tänne asuun. Voitteko kuvitella, tulee tänne jakaan mutsin rakkautta ja meidän ruokaa ja on olevinaan niin söpö, kehrää ja hurisee ja purisee ja kurisee..Onneks mä oon täälä vähän komentamassa sitä.

Kapri on takinkääntäjä. Se on jo ruvennu ton valkosen kaveriks eikä toi valkonen enää pihise sille. Ne leikkiikin jo vähän keskenään. Ja Rontti kans, se otti ton heti kaverikseen. Mä oon nyt ainoa, joka koittaa osoittaa mieltä ton mutsin hullutuksille. Mitä te luulette, rakastaakohan mutsi mua viä yhtä paljon kun aina?

Mutsi on käyny ny taas niissä töissäkin. Tahtoo sanoo, että meidän yhteiset vapaapäivät on toistaiseks jääny vähemmälle.

1107718.jpg

Kattokaa ny, kiipeilee pöydillä ja kaikkee, mokoma raitajalka..

Jään seuraan tilannetta ja tulen raportoimaan, jos pihisijä katoaa tai tekee jotain arveluttavaa. Se _ON_ arveluttava, siitä mä oon aivan varma..