Kapri:

Voi mälsää. Mutsi on ihan kumma eikä jaksanu tänään tehä paljon mitään. Piteli vaan naamaansa. Päivällä se sano menevänsä "lääkäriin". Kiara lähti karkuun, mut ei se sit Kiaraa koskettanutkaan se reissu, mutsi sinne vaan lähti. Mä vaan heilutin häntää tajuamatta, mistä ne oikeestaan puhu.

Takas se tuli jonkun kahisevan pussin kanssa eikä siinä ollu mulle namia, vaikka kuin toivoin. Se oli poissa kuitenkin hirrrrveen kauan, vaikka se muuta väittääkin. Sen takastullessa mä loikkasin kuitenkin heti ovelta sen syliin, kun mä kaipasin sitä ihan sikana ja yritin tähdätä pusuni sen korviin ja suupieliin. Ihana mutsi, rakas mutsi, sä et sittenkään hylänny meitä!  No mutsista kuulu kuitenkin iso ääni, muistutti etäisesti kivunulvahdusta, mutta ei nyt luulis mun pikkupusujen ketään vahingoittavan. Mä otin kierroksia vähän alemmas kuitenkin varmuuden vuoks.

Käytiin me kolmesti ulkona ja kohta se lupas vielä viedä kerran, mut ne oli sellasia lyhykäisiä. Saatiin me sentään luita kaluttavaks ja sit ne sellaset kumiset tötteröt, ne missä on hitsin hankalasti jotain ruokaa sisällä, mut mua lähinnä kyllä ärsyttää ne..

1575598.jpg
Miks nää niin vaikeesti on tänne laitettu.

1575601.jpg
Kiara tyhjentää omansa alta aikayksikön. Sais opettaa mullekin miten se tehään.

Illalla mä kunnostauduin vielä imeskelemällä yhden pesulapun irti mutsin housuista. Oli niin tylsää, että se oli ihan oikeutettua.