09.05.2008

Kapri:

Aatu-päivä! Oltiin kerrankin reippaita jo aamusta ja vietettiin aamupäivä metässä. Mä olisin aamureipas vaikka aina, mut nää muut täälä on laiskempaa sorttia. Aatu on kiva poika ja leikittää meitä oikein olan takaa. Tänään me mentiin sen ja sen mutsin ja niiden lauman pikkuruisimman kaksjalkaisen Aada-tytön kans mettään. Mä oon varsinkin löytäny Aatusta oikeen sydänystävän, meitä yhdistää
sellanen "jaksaa ja jaksaa"- piirre. Kylä Aatusta Kiarallekin riittää jaettavaa, mut Kiara on välistä vähän laiska.

1572622.jpg
Hippihippihei, iloinen letka etenee..

1572623.jpg
"Aatu hei, venaa meitä!"

1572624.jpg
Kiara löytää aina parhaat apajat. Mun mielestä kaikilla pitäs olla oma Kiara! Missä vesi, siellä Kiara..

1572625.jpg
..missä Kiara, siellä minä ja Aatu!

1572626.jpg
"Mitä sä löydät sieltä, Aatu?"

1572634.jpg
Taas mennään!

Metästä me käveltiin vielä Aatun reviirille hengaan lisää. Kiara oli jo ihan poikki, mut me nuaret temmellettiin siinä vielä hyvä tovi sillä välin kun mutsi ja Aatun mutsi tankkas sitä sellasta kahvia. Kun me päästiin takas kotiin, Kiara sammu kun saunalyhty ja mutsikin halus levähtää. Mä olisin jo ollu ihan valmis uusiin rientoihin. Mitä tehtäs? Mutsi, Kiara? Kamoon.. Eikö mitään?